(5 december)

Först åkte vi till något nytt varuhus som öppnat bredvid Ica Maxi i handen, det fanns någon bra sko affär där som hette deichmand, hittade ett par bra skor men det var fel storlek :( Men hon i kassan sa att det fanns ett par i min storlek i nacka forum, vi åkte dit och det fanns ingen kvar i min storlek :( Jag köpte en väska där iaf, som jag kan ha skolböcker, idrottskläder och sådant nu. Vendela köpte min förra för 200 så har idrottskläder i en ica påse, tänkte inte värst mycket på utseendet på väskan.

Okej, man ser verkligen ingenting på bilden.. Men det är svart iaf :)
fanns ett par uggs, ni vet den här nya modellen med knappar som satt perfekt och var asnygga! Det var ju lite synd att dem kostade 1500 kronor :( Sedan hittade jag ett par svarta uggs, dem var väl bra men jag vill inte ha svart. Det är så tråkigt :( Så köpte ett par bruna som jag själv tyckte var lite för höga på Euro shoes, för 600 kronor. Bättre än inget iaf ;)


Detta är allt jag köpt idag:


Nu har vi fodrat hästarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0