Bilder (12 december)

Sådär, nu har jag fotat lite med systemkameran på mina hamstrar x) Jag var ju faktiskt att ta julbilder, blev väl max tio bilder bara som blev bra.. Fast jag tog ganska många vanliga bilder och inte julbilder x) Fick inte en enda bra julbild på Malaco :(

Här är bilderna:

Malaco.. Blev lite suddig eftersom han satt långt borta och jag har zoomat in ganska mkt :P resten är bilder på Chilli eftersom det var henne som jag satsade på att ta mycket bilder på eftersom jag knappt har en enda bra bild på henne ;/

På kameran var denna bild bäst, men nu är den ju jätte dålig :(

Coolt, synd att skärpan kom på granriset och inte på henne :/ Fast det är nästan det coola med bilden :P
Nu kmr julbilderna:

Blink ;)
Jaha, resten av julbilderna vill inte laddas upp :/

Hon är blåögd
Om någon undrar vad jag använder som fotostudio åt mina hamstrar, det är ett skåp över handfatet på övervåningen..


Så ser det ut i vanliga fall där :)

Hittade ett par månader gamla bilder jag tagit på Chilli på lite konstiga ställen..


Chilli med en naken docka? HAHAHAH WTF!


Chilli kör bil



Chilli chattar med Bibo


Chilli på en jätte nalle


Hittade gamla bilder på mig och Erica när vi åkte längdåkningsskidor x)

Erica är vitklädd jag är svartklädd



sådär.. nu fick ni bilder :) 

Gud vad jag könde för att bita i något för ett par minuter sedan, jag var verkligen sugen på ett äpple att sätta tänderna i.. Och nu är jag inne i mitt andra äpple! :O

Mmmmm...

Ska duscha eller bada nu.. måste plugga matte :(
 



Kommentarer
Postat av: Tjejen

Världens sötaste hamster!! Lycka till med ungarna som kommer snart =) =) <3

2010-12-17 @ 23:49:25
Postat av: fanny järvå

Hejsan, jättekul blogg! Haha :)

2010-12-18 @ 17:49:39
URL: http://fannyjarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0