Julshoppat (21 november)

Har ääntligen handlat klart alla julklappar med Erica i farsta.. Han handlade lite örhängen, lite godispinnar åt min hamstrar, en grej åt Erica, en almanacka åt pappa och självklart en julklapp till mig själv! En college tröja från Bik Bok, det var ju halva priset ju! :O


Det var lite mysigt att se på film med klassen, vi såg en film som hette "Into the Wild"

Hon i Twilight var med i den filmen och spelade typ hippie :$

Efter vi sett den var NÅGRA *host* Olle, Rickard och många fler som bara skrattade.. omogna och skulle söka på mitt namn på google och se på bilder på mig, då hittade de min blogg! Och kommenterade en väldigt omogen sak.. Kan beskriva alla i min klass lite kort:

* Olle: Rolig, jobbig, ganska duktig i skolan, koncentrationsproblem?

* Rickard: Liten, sprallig, rolig röst, klassen clown.

* Herman: Lite osäker, kort, när man är ensam med honom snäll :P

* Kim: Lite wb-aktig fjortis stil.. Muckar med alla, schysst ibland.. Kaxig!

* Alexander: Troligen den snällaste killen i klassen just nu, lite dryg ibland, lång, duktig i skolan. Magrutor!

* Sebastian Esk: Galen ibland när han skriker i klassrummet x) Softball geek..

*André: Datanörd, smart, lite  osocial, galen och lång.

* Oskar: Besserwisser.. Hehe, ska alltid rätta någon annan om personen säger fel, smart, brunett..
 
* Sebastian Eriksson: Tyst, blyg säger inte så mycket, snäll.

* William: Gullig, snäll, ser honom inte så ofta, går med ryggen framåtböjd hela tiden.

* Joakim: Lite äcklig ibland när han stoppar allt i munnen och näsan :O Hehe, snäll, positiv, kompisstödjare.

* Veronica: Snäll men lite blyg.

* Ida: Wb fjortis.. x) Schysst, lite galen men duktig på att rida :)

* Emelie: Roligt skratt, glad

* Jennifer: Sjuk ofta :O Lite wb fjortis ;) Snäll, rider bra :)

* Louise: Har inte fått så mycket kontakt med henne på sistone, snäll fina ögon :)

* Linn: har inte heller fått så mycket kontakt med henne på sistone :O Snäll, fina kläder :) Lite kort.

* Nadja: Snäll, tyst, lockigt hårt :)

* Cassandra: Snäll, skrattar som Lisa Simpsons, fina kläder, gulligt fluffigt hår :)

* Emma: Snäll, fina kläder, söt, duktig i skolan, lite kort :P

* Sandra: Älskar Sandras gapskratt!  Snäll, fina kläder, lång :)

* Kimberley: Galen! Älskar när Kimberley blir galen, hon är snäll, har fina kläder, har en hamster :D

* Erica: ond självgod människa :O Snäll, har två hamstrar som nästan är lika söta som mina hamstrar :)

Eleni: Duktig på att rida, glad, fin hy :)

Det var alla i min klass, om man inte känner någon från min klass kan det där ha vart ganska tråkigt att läsa :P

Nu ska jag ta undan maten :( Så att den inte mööööglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0