(10 november)

Nu har jag varit i stallet och ridit MH :) Han kändes lite seg idag men annars gick det väl bra, hade lite tråkigt jag red i ridhuset och gjorde lite förvänd galopp och skänkelvikning i alla gångarter, men han är så enkel. Han fattar galopp, han gör skänkelvikning, han bryter av, och allt man vill att han ska göra utan att knappt behöva anstränga sig! fast det är ju bra ;) Fast han ville gärna byta galopp i förvänd galopp :O Jessica Björnhem var med i ridhuset och filmade lite när jag red, jag vet att jag ser ut som en uppstoppad kötbulle men har väldigt mycket kläder på mig och en tjock jacka och en reflexväst över :)


Men mamma rider på fredag :(

Men ska visst tävla på söndag :O A:O hoppning på MP, min först på MP! :O Och så är det förberedande hoppning på lördag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0