(10 november)

Den andra december blir det parning mellan Bibo och Chilli :) Och Kp kommer i början av januari :P

Hade en helt hemsk kväll igår, skulle se på Desperate Housewives men så funkade inte femman, det bara hackade så man inte kunde se något så jag tänkte att jag kunde ta ett bad, jag gick upp och satte på vattnet och gick ner för att fixa lite saker, sedan gick jag upp och mindre än hälften hade fyllts på men jag la mig ner där för att läsa och så var vattnet ljummet! Eller det hade kommit varmt vatten och så hade det tagit slut och hälften fyllts med iskallat vatten! Jag var ju redan blöt och var tvungen att duscha så jag låg och läste några sidor i boken när inte ens halva badkaret var fyllt och det var kallt vatten, jag försökte sedan duscha men det var iskallt vatten! Jag frös som en liten isbit sedan innan och så skulle jag spruta mer vatten! :O
Efter man badat brukar man känna sig sådär varm och mysig, speglarna i rummet brukar vara immiga och ångan flyger omkring i rummet, nu när jag badat klart sökte jag efter varmaste kläderna att borra in mig i!



Föresten, jag såg på nyheterna här om dagen att isbjörns ungar rider på sin mammas kropp eftersom dem inte orkar simma så mycket själva, så det har visat att isbörnarna har börjat  anpassa sig efter den ny miljön, eftersom ungarna inte red på isbjörnsmammorna förut.


Synd att snön försvann, ville åka pulka :( Jaja, ska S M I N K A mig nu (bara mascara som vanligt) och idag så ska jag ju rida MH :O :) Fast neeeej! Han har ju inte broddar och det är slask ute! :O :O :O :O :O Kmr typ bara max kunna trava :( Eller ens det? Får se hur vägarna ser ut och ängarna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0