(12 november)

Ska visst rida MH idag :)

Kul kul :)


Haha :)

Biter mig alltid i läppen när jag rider :O





saknar detta bara så in i helvetes jäcla mycket!:

Jag passade fortfarande någorlunda på Spot då :( Han är så sjuuukt rolig att rida tycker jag! Jag skiter i vad vi gör han är så bäst ändå, jag skulle ta alla chanser jag fick för att får rida honom igen tillomed om jag skulle hoppa en bana och vägra ut mig på första hindret två miljoner gånger och ramla av 7 miljorner gånger så skulle jag hellre vilja göra det och få ridA HONOM BARA FÖR ATT FÅ RIDA HONOM IGEN :(



Kom etta på honom där :D men saknar det, kommer ALDRIG få t'vla honom igen i hoppning! Jag dör :(



Ponnyn jag älcksar mest i hela världen, ibland älskar jag honom tillochmed mer än (my hamilton) :O säg inte de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0