(18 november)

Det finns jätte många som rider på ridskola och bara längtar ifrån den, de vill ha sin egen ponny, tävla varje helg, vinna ponny SM, rida ut på sin ponny bredvid en ridskola och visa all vilken fin ponny de har.

Men jag tvivs på ridskolan och att rida MH, på ridskolan lär man sig rida många olika sortes hästar. När jag red 4-5 gånger i veckan förut tyckte jag det var stressigt och för mycket. hur skulle jag klara av att ha en egen ponny? Det enda som skulle vara kul skulle typ vara att tävla. Men man har inte häst bara för att tävla. Jag gillade hur det var förut, när jag red Karenina en gång i veckan, My hamilton en gång i veckan och så ridaskola :)
Saknar tiden när jag red ut med Malin på Fighter och jag på Karenina <3

Jag på Karenina, Mali på Fighter och Piga som  vallar :)

Ful bild..

Karenina ville inte stå stilla ;)

Söööta karenina <3





Om du ser detta Malin, så får du ta bilderna om du vill ;)

Idag har jag utvecklingssamtal.

hejdå, lite bråttom nu :)


Kommentarer
Postat av: m'

Kolla min rånarluva!! xD<3

sv;



okej :)

2010-11-18 @ 11:09:11
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: hanna

Fin blogg:D

2010-11-18 @ 13:12:37
URL: http://hallerborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0