(22 november)

Jag är väldigt taggad på min första guldhamster utställning i Kallhäll på lördag :D Kan ju inte rida då så Sanne var jätte go så vi ska byta så hon rider lördag och jag rider på hennes lektion på fredagen :)

Kan låtsas att hamstern på bilden är Bambie's New yourk ;)

Men det är iaf Bambie's New Yourk från Bambie's guldhamsteruppfödning som jag ska ställa ut, hur tror ni att det kommer gå?

Han är väldigt söt, tam och har jämn päls :)

Fast jag ska bara ställa ut i Pet-klass eftersom det är min första uställning då bedömmer dem bara hur välskött djuret är och hur tamt det är, fast jag ska ta med mig tandborsten och hålla Malacos päls fräsch under hela dagen och han är ju hur kolugn som helst så det går nog bra ;)

Detta ska tas med på hamsterutställningen:

Lite smått och gott i trabsportburen, gurka är måste eftersom det innehåller ganska mycket vätska (funderar på att ta med vattenskål ändå)





Och så tänker jag ta med stamtavla hans stamtavla, det behövs inte tror jag men tar med det ändå tror jag ;)


Och så måste jag ta med tandborste så jag kan göra hans päls fin och välborstad ;)

Och så måste jag ta med själva transport buren såklart ;)


Hejdå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0