(22 november)

Om en månad och två dagar så kommer tomten!

Även fast jag är rädd för tomten så ger han mig presenter som jag oftast vill ha :)

Är ni rädda för tomten?


Måndag:Vara i skolan, städa hamsterburarna, plugga matte
Tisdag: Laga mat, troligen vara med en kompis
Onsdag: Göra engelska läxan, plugga till so provet veckan efter
Torsdag: Vaccinera mig mot livmoderhalscancer (sista sprutan!), kanske pka till stallet om jag hinner, plugga klart engelska
Fredag: Åka till stallet och hjälpa till på grundkursen, troligen inte rida MH eftersom han är halt
Lördag: Åka till stallet och rida, vara med stallkompisar
Söndag: Åka till stallet, det är ponny cups träning. Sedan åka till GLOBEN HORSE SHOOOW!!

Veckans favoritdag denna vecka: Söndag!!

Varför det?: Eftersom det är ponny cups träning och globen horse show!

Veckans sämsta dag denna vecka: Torsdag

Varför det?: Jag ska ta spruta, jag H A T A R sprutor


Nu ska jag väl ta och välja ut ett par kläder för dagen ;) Och gympa kläder :/

Jag ska ta och pallra mig iväg till skolan också, kom ihåg alla. Idag utser jag vinnaren av min fototävling, det kan hända att man kommer på delad plats :/

Kommentarer
Postat av: linn karlsson& mollie samuelsson

fin blogg!

2010-11-22 @ 15:02:08
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: Det är min pappa som fotat.. tror det är mamma mu eller krokus, haha ;)

2010-11-22 @ 16:01:44
URL: http://youngriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0