(24 november)

En månad kvar tills julafton! Och jag ska ta spruta imorogn :O Jag MÅSTE använda emla salva, det hjälper typ inte men det är bara till för psyket. Vi ska på gymnasie mässan imorgon så jag måste sätta på salvan där borta :/


Emla salva på handen

När jag var lten tog jag en miljon sprutor, jag fick emla salva överallt på kroppen då! För jag har rullande ådror så dem träffar inte rätt ådra utan dem rullar iväg, så dem sticker mig en miljon gånger så jag får ibland ta blodprov på handen eller foten eftersom man inte får tag på ådrorna i armen.

Gåta:
Vilken dryck är starkast?

Svar: Vatten för det kan bära fartyg!

Hehehehehe, nu måste jag fixa mig inför skolan :( Men det är mycket snö så ska nog åka pulka idag med Erica x) Vi försökte åka igår :)

Jag försökte åka pulka ner för en rutchelkana x)

Erica

Erica är vitklädd, jag ör svartklädd :)¨



TITTUT!




En ekorre Erica fotat förut, jätte söt!

Det gick att åka pulka igår :D Det var jätte kul att göra sönder isen i Ericas pool igår x)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Tack, tkr oxå att bildenblev rätt cool :) Finaste hästen på bilden jue <3

2010-11-24 @ 20:07:22
URL: http://jojjosspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0