25 november

Jag ska ta en spruta idag, men jag tänker inte värst mycket på det. Jag ska ta livmoderhalscancer sprutan, det är den tredje och den sista sprutan! :D Den sprutan är seriöst den ondaste sprutan man någonsin kan ta! :O Det gör skitaont! Första gången grät jag som en tokunge och försökte nästan dra ut nålen själv, sedan tuppade jag av i ett par sekunder och sedan tokgrät jag. Andra gången bad jag henne ta sprutan fort och då var det inte så farligt, då svimmade jag inte (var nära, der började svartna) men jag grät sedan för att jag hade varit så spänd och det började släppa.

Jag är inte person som gråter ofta, men min absolut störtsta fobi är sprutor! usch usch

Jag vet inte riktigt om jag åker till stallet efter att jag tagit spruta, armen brukar göra så ont efter och jag vill inte cykla i detta skitväder! (jag gillar inte att åka buss)



På fredag är det ridning (ska ju byta dag med Sanne denna vecka), på lördag är det hamsterutställning och på söndag är det ponny cups träning och globen horse show! :D




Jag kan inte komma på någont intressant att skriva om just nu.. hm. men det finns ett ord som jag hatar: bloggtorka. det är inte ordets betydelse som är jobigt, utan bara ordet! Ett äckligt tort ord!

Kan slå till med ett par Karlshems bilder från 2009:


Jag och Fogerty

Brun apa på Fogerty



Bäääbis

Jag orkar inte lägga upp fler nu... Japp japp!

Jag mer senare efter jag vart i skolan eller tagit sprutan, får inte glömma att ta med emla salvan till skolan :O

Föresten, nu är jag ensam hemma alla har stuckit till jobbet eller skolan! :D Blir lite party hemma hos mig i fem min innan jag måste gå :( Någon som vill parta lite klockan åtta på morgonen hemma hos mig?

GOGOGOGOGO


När jag bloggar brukar jag tänka på Sofia ur youngriders.blogg.se , är inte det konstigt? Hm, jag tycker hon gör roliga inlägg så jag kanske försöker skriva som hon för att det ska bli ett kul inlägg? jag har verkligen ingen aning om varför jag tänker på henne när jag bloggar x)

Sofia!

Måste gå till skolan nu :( VAAAARFÖR ÄR TORSDAGAR SÅ JOBBIGA?

 

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha aw tack ;) Men du bloggar mkr bättre och roligare än mig faktiskt :D <3

2010-11-25 @ 19:52:54
URL: http://youngriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0