(3 november)

äääääntligen 3 november, det har det nu varit i 39 minuter :)

Föresten, det var besöksrekord nyss :O 31 personer :P HAHAHAH, jag vet inte så många men egentligen, det är inte så himla många som vill läsa om en hästblogg :)

Nu chattar jag med Erica :D Hon är i spanien nu och jag är avundsjuk på henne :(

Lägger upp bilder från när jag var i spanien tidigare i år, är sur på mamma för vi ska inte dit i år :( Vi ska till Californien istället och träffa på släkten :/ Vill ju hellre till Spanien!

Syster och jag :)

Ett berg tror du, men vet du vad.. Det fanns inga berg på Lanzarote! Det fanns bara vulkaner 300 stycken ungefär :)

Laaava



Hotellet





HOPP!!


Linnea min lillasyster i vattnet :)


HOPP




saknar!


Vill tillbaka!

man ser Fuerta La Ventura ön där :)






Vendela



Kaktus¨'




Jag och en papegoja




Åsnan med två hundar på ryggen :D

Vendela och åsnan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0