Bilder från tävlingen (15 november)

Mina vänner fotade ett par bilder från tävlingen, men våran kamera är SÄÄÄMST!! Den hade världens sämsta zoom så jag var tvungen att zooma in på datan, och ni vet ju hur det blir då. Suddigt. Här är ett par sämsta bilder på mig och Skrållan ;)

Galopp, galopp

Hatar bilder när hästen hoppar och tar frambenen i marken i bilden

Bästa bilden, och den var ju inte ens bra!...

Man ser ingenting ju! Det var hindret längst bort ungefär så det blir bara för suddigt om jag zoomade in mer. Jag redigerade bilderna en aning, men det var bara färgerna eftersom det blir sjukt konstiga och suddiga bildr annars :P

Frågade Celine om hon fotat något, hon har ju en bra kamera men hon har inte svarat än :P

Första måndagen denna vecka...

Ganska härlig dag ändå, vaknade av mig själv (y)

Fast, på svenskan snåljobbar Olle och Rickard, dem påstår att vi jobbar i "grupp" när vi ska stryka under där preikat, subjekt, akustiska objekt, predikatfyllnad osv. finns, fast dem skriver av mig x) Dem blajar ju runt och då blir man ju lite påverkad av det och man måste ju få ha lite oseriös tid i skolan ibland ;)


Nu ska jag säga er en sak. Ögat dras ju till ljuspunkter och starka färger. Så när man har starka färger på kläder så kommer folk ihåg än bättre.

Exempel:

1. Om jag köper en rosa tröja kommer dem flesta tjejer i min klass komma ihåg den och se att jag köpt en ny tröja, men om jag köper en svart tröja så kommer inte lika många se att jag köpt en ny tröja. Så svarta tröjor kan man ha oftare än rosa tröjor eftersom dem är färgladare.


2. Om man är i en folkmassa och det är en kändis som ska ta upp en person från publiken så kommer kändisen troligen ta upp den som utmärker sig mest, och det är troligen den som har färggladast kläder, hår m.m.

3. Om man är mobbad och vill bli osynlig, välj svarta kläder man blir troligen osynlig då...


4. Om du vill bli upptäckt av någon man gillar använd färgglada kläder ;)
Decora.jpg Decora image by SparkyxRox

Japp nu vet ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0