Again (2 november)

Jag hann inte mocka när jag var där sist så jag åkte ner till stallet igen för att mocka. Det var tyvärr mörkt då så jag fick gå med ficklampa och leta efter bajs i hagen -.- Men när jag stod och mockade så kollade jag ner på ridbanan och där leder Amanda (medryttare på Chess) Chess (Pillans häst, det är en skimmel). Men Chess är väldigt busig och bockar och sparkar bakut, till slut sliter sig Chess loss fråpn Amanda och han rymmer från ridbanan! :O Så jag släcker grepen och springer ut från boxen för att försöka fånga Chess, men han ä'r riktigt busig och vägrar att bli fångad så Amanda och jag springer länge efter Chess och försöker fånga honom, det tar sin lilla tid men tillslut går det :) Sedan kom Marie och longerade Chess på ridbanan så han blev av med lite överskottsenergi :P

Bilden var inte så fin gjord, men jag vill mysa just ju :) Inte göra jätte fina paint bilder :O

Nu ska jag mysa med mina hamstrar, kolla på tv, dricka té, äta en satsumas, mysa med katten och lite annat mys :) Ska slappna aaaaaaaaaaaav :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0