Alicia (18 november)

Bööö

Var i stallet ett par timmar med Sofia :) Vi gjorde en massa saker, dessa saker gjorde vi:

* pratade

* ritade Japa serier (Japa är en påhittad serie figur som Sofia och jag gjort)

* gick på en promenad och pratade

* satt och kollade på när Emma skötte om Trixie

* fotad och filmade grejer

* var med på lucia träningen och sjöng som änglar från himmlens (himlen MOHAHAHA x) ) vitaste moln

* gjorde iordning Spot till Linda

Kul dag. Ne lägger upp bilder från idag :)


Det där skrev jag idag under Sofias Japa serie :D

Sofias Japa serie :D

Min japa serie :D

Sofia



Tummen upp (y)

Söta Spot med benskydden på :)

Jag och min älskade lilla gubben idag <3


Nu ska jag göra engelska glosorna och lägga mig tidigt, ta ut mina hamstrar och gulla med dem måste man ju göra ! :D
Visad 22 ggr
ÅÅÅH, SAKNAR KEEPER SÅÅÅ MYCKET! <3

Skönt fredag imrogon :D Ser fram i mot min första ponny cups tävling i mälarhöjden på söndag :D

Ska rida Mh på fredag och lördag, ska fråga Eleni om hon vill rida ut med mig på lördag, vi kanske kan rida förbi ängen vid skolan  ? Eller rida hem till mig och ner vit fatburssjön och galoppera lite där, MH har ju äääntligen fått broddar :D

Ökning över ängen på MH :D

Hihi :) Älskar den lilla pollen

Fick sms från Eleni nu, hon ska tävla på söndag så hon ska rida lugnt på lördag så vi kör det lite lugnt då runt ridskole området bara då ;)

Om ni har tråkigt nån dag så kan ni kolla in på två jätte roliga och bra bloggar:
http://tsmklararviallt.blogg.se

Malin heter tjejen och det handlar om hennes liv och hennes fina c-ponny Fighter :) Det är hon med den röda rånarluvan på bilden x)
http://youngriders.blogg.se 

Den handlar om mina tre stallkompisar och om deras hästliv :)

Nu måste jag iaf göra engelska läxa... Funderar på att ha en tävling på min blogg någon gång, funderar på vad kanske hot or not, fototävling, jag har aldrig, frågestund, finaste bilden, bästa loggen, bästa headern m.m. Kanske ?

Kommentarer
Postat av: sofia

;) <3 älskar dina långa inlägg alicia! (y)

2010-11-18 @ 23:04:27
URL: http://youngriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0