Bildbomb (3 november)

Nu ska jag inte skriva en massvis med tråkiga saker utan visa en bildbomb med bilder:


Lådan från Clas Ohlsson som jag använder som hamsterbur åt Malaco.

Fin päls malaco har :)

Stis, bered er på världens sötaste bild och den sista på honom idag:


Sötnos :) Älskar han, han kommer nog gå långt när jag ställer ut honom :) <3

Jag fotade lite igår, här kommer några av bilderna (jag har ingen bra kamera, så ni får tänka er hur dem skulle se ut med en bra kamera) dem:



ETT JORDGETINGBO!!! nä, det är gammalt :) men det var sjukt läskigt när det fortfarande bodde getingar där, dem var farliga och arga!

Ankor :)




Nu kommer.. :


Bäverbilden, kolla en bäver har gnagt lite där :)

Vårat granställe, varje år när vi ska slänga vår gran slänger vi den där! :)

Naturbilder var det ganska mycket av, lite tråkigt men jag har ju tråkigt nu :O

Nu ska linnea och jag typ baka Scones!

Och på sconesen ska det vara marmelad!

Och som dricka blir det te :)

Och tsm blir det afternoon te :)


Mumsigt, det blir min frukost och lunch och det kallas i USA Brunch :)


Kommentarer
Postat av: sofia^^

vilken sjö?

om du vill får du gärna ställa ut min hamster!:P

2010-11-03 @ 22:36:52
URL: http://sofiamulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0