Denna morgon (26 november)

Försökte slappna av igår, tänka nu är sprutan över men icke sa nicke alla läxor och prov som ska göras nästa vecka plockar upp lite då i skallen på mig :/



Lite svårt att hitta skojiga saker att skriva om på mogonen :/ Min syster fotade våra pepparkakor, här är dem:

Dem blev ju inte brända iaf...

Haha kolla bocken i nästan nere i hörnet åt väånster, jag har gjort den! Jag var tvungen att böja frambenet på den annars skullde den inte fått pats på plåten! x)

Idag ska jag och Sofia rida på Sannes och Fannys dag ;) Och dem rider på vår dag, lördagen :) För att jag ska på HAMSTERUTSTÄLLNING PÅ LÖRDAG! skoj :) Det är lugnt, tänker ta med kameran och fota ihjäl kameran! :D

Och globen horse show på söndag, tönker inte fota jätte mcyket där :P Fast när Sanne rider tjuren ska jag fota!! :D

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0