Fast städa istället (6 oktober)

Jag tänkte åka till stallet men så fastnade jag vid datan, jag var inne på en sida om hamstrar och geekade sönder om den i en diskussion så vips så var klockan ett och vi skulle visst få gäster och jag var tvungen att städa mitt rum som var helt galet stökigt, när jag la ihop alla kläder så blev det en jääätte stor hög!

Jag måste sortera mina kläder i vilka grader dem ska tvättad i (40 eller 60 grader), vi har en tvätt korg som heter "40 korgen" och en som heter "60 korgen". 40 tvätten brukar bli ganska stor..


Det blir mycket tvätt för mamma att tvätta, fotade 40 korgen..


Hehe......


Japp ni förstår att det tog sin lilla tid, och så skulle jag städa badrummet också!! -.- 

Men nu är jag klar och gästerna kommer om 50 min :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0