Gavava (18 november)

haha, statistiken höjs för mig med och inte bara för andra bloggar :/ kanske många har tråkigt nu ?

GONATT ska läsa lite ur engelska boken nu

Imrogon ska jag vara i skolan sedan till stallet och hjälpa mamma med hennes nybörjarlektion, dem håller på och lär sig att rida lätt :) dem är så söta Sedan ska jag göra höpåsar, mocka och sådant tråkigt och sedan rida på MH, kanske kan rida med på mammas små ponny lektion ? det är hoppning och hamilton hoppar som om det är en och trettio sist jag hoppade med honom, så får se om jag rider ut på honom eller hoppar ? :)
Ni kan få se när jag hoppade en upphöjd bom med MH förra veckan :)

jaja, har redan lagt upp denna video, men men...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Okej, hur gick ditt utvecklingssamtal då? :)

2010-11-18 @ 23:11:21
Postat av: Mikaela

Sv: Hur gick ditt utvecklingssamtal då? :)

2010-11-18 @ 23:11:46
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0