Gudmurgun (21 november)

Gud murgun på er alla!

Kan väl ta och börja med att lägga upp två videos på när jag hoppar Chiko ;) Fast först måste jag säga en sak, jag la upp en video på youtube och det blev sjuukt dålig kvalité :O Och lägger man upp på facebook blir rutan såhär liten:
********************
*                                *
*                                *
*                                *
*                                *
*                                *
*                                *
*                                *
*                                *
********************   Och då ser man ju knappt någonting!

Dålig kvalité video:


Föresten, jag har ju redan lagt upp den andra videon :)

Jag testade och ta och print screena från videorna från facebook och från youtube, inget blev speciellt bra..

Resultaten:


Men nej, det var ju så fula och suddiga bilder att jag inte vill lägga upp fler, det är ju bara pinsamt.. x)

Kan väl lägga upp några onödiga digitalbiler från igår ;)

Dörren upp till övervåningen :)

Alla ridlärare på ridskolan :) (min mamma är högst upp till höger)

Woody, den gamla trägubben ;)

Woodys regler :)

Anslagstavlan

Spots benskydd

Spots träns

Jag och vackra Tyra :)


Sofia och stallkatten Tyra :)

Nu Sofia kommer bilden som du älskar så mycket..

Jag har problem med att ta in MH från hagen x) haha


Jag går i ridhuset med MH, skulle longera honom och så skulle mamma bedömma om han är haltare. Han var bättre :)

Moa på Lady innan hon red :) (ganska bra bild för en digitalkamera? x) ) gå in på hennes blogg
http://sossoomoa.blogg.se

Chicken på Elof :)

Hm, skumt, skumt! Helt plötsligt så kom videorna upp från min digitalkamera här på denna dator som man inte kan ladda upp filmer på ju :O

Jag tog den bilden från en video från digitalkameran :)

Fast det var bara två videor som kom upp, jaja har redan lagt upp den som är bra av dem :)

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och tagga inför mälarhöjden. Min första ponny cups match!

(det är lugnt, har gjort ett tidsinställt inlägg som kommer när jag är i mälarhöjden om någon har tråkigt)

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag kan lägga ut mer om du vill :)

2010-11-21 @ 13:16:31
URL: http://sossoomoa.blogg.se/
Postat av: m'

sv;

javisst det kan jag ju göra :) Men jag hade ju massa bilder från karlshem men den datan med alla bilderna därifrån krashade :(, Jag har INGA bilder från när jag red på ridskolan heller, bara med Fighter :p<3

2010-11-21 @ 14:21:18
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0