Har hoppat Chiko (20 november)

Är nu hemma från stallet, har en miljon bilder att lägga upp...

jag hoppade Chiko och det gick.. Sådär

Beskrivning av hur det gick:
Chiko var väldigt konstig att hoppa, man visste aldrig när han skulle hoppa av.  Han hoppade antingen av för tidigt eller för sent och då var det svårt att hänga med i sprången, men på slutet gick det bra :)

Kan lägga upp bilder från igår, har hittat min mobil, eller någon hade hittat den i leran utanför stallet (a)


Lilla tjejen i grunkursen som skulle rida Spot, jag var liten hjälpreda på lektionen :)

Stallgången :)

Min vacka häst MH! Han var bättre idag, så han är troligen bara öm efter att han blev skodd i förrigår :)

Hamilton la sig ner :) Han är fortfarande lik sig själv från när han var föl, ellerhur? :

hamilton som litet föl :)

jag klappade på MH när han låg ner, haha lite skrajsen e jag, jag vill ju inte mosad om han rullar sig eller något x)

Hamiltons halta ben :(

Sofia på Erasmus idag, bra bild va? x)

Kan börja lägga upp bilderna från idag då från digitalkameran :)


Ronja

Jag hade tråkigt och fotade konstiga saker..

Söta Piga :)

Och söta Zingo :)

Gödselcontainern :)

woody :)

Har typ en miljon till meningslösa bilder, men tar och sparar dem till ett annat tillfälle när jag har bildbrist :)

har lärt mig hur man stannar upp i en bild och Print screenar så nu har jag en miljon bilder när jag hoppar olika hästar, kan lägga upp från idag när jag hoppar Chiko :)

Som sagt, det gick inte väldigt bra och det var första gången jag hoppade honom, förvänta er inte atts e ett proffs... x)
Här är bilderna jag print screenat från denna video:

Galopperar :)

Hoppar första hindret, men det är ganska mycket ivägen :/

STOORT HOPP!

Hm, vart är Chikos ögon?

Hoppilopp



Och så alla dem andra bildern jag print screenat från videor när jag hoppar massa olika hästar från flera år tillbaka och till nutid :)

Jag hoppar Dingo i början av året, ser sjukt liten ut på honom!

Hehe, lite väl suddig. Jag på Dingo :)

Aw, jag tävlade den olydige Hell! x) Det var ett tag sedan känns det som :)

Jag tävlade Skrållan för en vecka sedan :)

Tävlade Skrållan för en vecka sedan :)

Skrållan igen :)

Sådär, nu fick ni er en massa bilder :) Har en massa videor från mobilen som jag ska lägga upp sedan och print screena suddiga bilder från dem med x)

Tagga inför Mälarhöjden imrogon!

Nu har Sofia lagt upp bilder från idag på sin blogg så jag tar ett par stycken från hennes blogg http://youngriders.blogg.se :)


Kolla vad akrobatisk och vig jag är! x)


Jag och finaste Tyra :)

Leder min vackra häst MH som är halt :(

Sofia leder den vackra hästen MH :D

Galop, galopp på Chiko :)

Sofia på erasmus och jag på Chiko väntar på våran tur att få hoppa :)

Det var många bilder, hoppas det räcker för denna timme ;) Ska väl bara äta godis och slappa idag, ha det bra!

Glöm inte att vara med i  min fototävling, skicka bild till [email protected] eller lägg upp på er blogg och länka er blogg till mig :) läs mer fakta i mina undre inlägg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0