Har inget hästigt att skriva (11 november)

Förstår inte hur man kan ha bloggtorka? vadå att inget hänt just den dagen? Det går ju bara att skriva om något random som man läst ocg tkr är intressant, eller kolla genom gamla bilder och lägga upp dem (bilder uppskattas) eller ex lägga upp alla bilder man har när man rider en speciell häst osv. Kanske svårare om man har ett speciellt tema på bloggen, ex bara smink.

Kolla bilderna från nyår 2008!




Vendela är fjortis?

Fota fota!





Och lite bilder från januari i Teneriffa ;)



Stackars mig var jätte sjuk på den spanien resan, hade 40 graders feber och en hemsk hosta, jag åt ingenting till middag i flera dagar och mamma försökte få mig äta något iaf.

Första dagen, då var jag inte sjuk ;)








Mor och barn

jag på ett lava berg



Min pappa brukar klä upp sig för kvällen, i min lilla systers tröja!!! x) HAHAHAHAHA


Pappa fotar Linnea och jag sitter bakom pappa som en liten sjukling.

Magnethalsband

Sjukling




Dagens bild:



Jag på kryssning!

Lite andra bilder från 2009:

Hoppar hopprep med systrarna hos farmor och farfar




Hos kusinerna, fast han i hörnet i soffan längst bort är min kusins pojkvän


Släktkalas hos mig, fyller 13 år ;)

Lockade håret

Zingo har blivit för fet för att komma igenom kattluckan :O

hihi, jag sminkade linnea som en fjortis!

Vendela fyller 15 år, hon fick en moppe

Linnea spelar fiol

Vendela tävlade dressyr KM på Skrållan och kom tvåa :)


Det var en massa bilder, men det är bara kul ;) Nu idag börjar jag 08:45 Åh gud, min lillasyster har börjat lyssna på jullåtar! :O fast mamma skäller på henne att hon inte får det, hon kommer trötta och vi med när julen väl kommer! :O

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0