hatar, älskar, lakrits och mer (1 november)

Idag är det faktiskt. BABABABBA: Den första november, och ni vet vad det betyder? KARENINA ÄR HOS KLINIKEN IDAG! undrar så mycket om hon blir friskförklarad eller inte, saknar henne sjukt mycket!

Men nu ska jag skriva om rubriken, jag hatar att åka buss! Verkligen hatar! Man träffar alltid minst 2 personer när man åker buss i tyresö (antingen på bussen eller bushållsplatsen). Alltid efter jag åkt buss så vill jag andas i "riktig" fräsch luft, så blir perfekt att ta en mörk promenad i skogen med hundarna. En favorit hos mig! Japp, sån är jag :)

Jag ute i skogen och går i Januari i år :)

Jag tyckte om att fota när jag var ute och gick med hundarna då, inte så fina bilder men jag försökte fota fina ställen. Kan visa ett par bilder:

Vattenfall



Fotograf: En stolt Alicia.
Vackraste bilden, den var sjukt fin och cool tycker jag :)

Fint med snö :P
'
Scary

Läskigare :O

Mamma och pappa var ju på kryssning lör-sön och alltid när vi eller dem varit på kryssning får jag ALLTID en sak som jag älskar, godis. Inte vilket som helst utan:

Jättegoda och mumsiga :D

Jag skrev detta inlägg eftersom jag ville bevisa att inlägg som inte är viktiga ibland kan vara läsvärdiga ändå, eller vet inte om detta är läsvärt, men jaajaaaaa..


Kommentarer
Postat av: m'

sv;

tack, ja jag har gjort den själv :)

2010-11-01 @ 20:16:24
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0