Hemma slut som en tomtenisse!

Är äääntligen hemma från hamsterutställningen! Var där i 8 timmar! Var väldigt långtråkigt men ändå kul, ska nog ställa ut igen fast i fler klasser och så ska jag ställa ut båda hamstrarna. 
Bambie's New Yourk var väldigt stressad, det var över 100 hamstrar där och han kände lukten av dem så han var väldigt grinig och bet mig för första gången! Det skrev du i protokollet, att han var grinig annars stod det bara bra saker där :) Men han fick ingen rosett eller något tyvärr :( Men Erica ställde ut sin gamle hamster Bibo och han fick faktiskt ett HP (heders pris) för bästa gamla hamster! Dem skrev en mycket trevlig gammelgubbe x)

Tog ett par bilder med mobilen, här är dem:


Erica satt vid datan :)

Till salu bordet

Ett par hamstrar på ett av borden

Till salu bordet, Erica köpte en av hamstrarna där :)

Kafeterian :)

Lotteriets priser, jag vann en sak faktiskt! Denna sak:

Den såg ut såhär:


Kattströ som vinnarna vann :) En kille cann 5 påsar!


Erica när vi åt lunch på en hamburgarerestaurang :)


Många hamstrar, det här är bara ett av dem många borden!

Fler bord

Gammelgubben Bibo som fick ett HP! :)

Några hamstrar i längst bort i rummet är ett av dem 6 domarborden :)

Malaco försöker sova :P

Malaco


En domares plats

Som underhållning sedan så körde vi hamsterrace, Malaco var inget vidare på det..


Lotterna jag köpte :) dem kostade bara 5 kronor styck!

Utställningsnumret Malaco fick ;)

Ska nog ställa ut igen :)

Ska jobba lite hos grannen nu för pengar innan jag ska äta godis och tagga inför ponny cups träningen och globen horse show imorn!


Kommentarer
Postat av: Fanny

visst var det i kallhäll?

brukar ställa ut mina marsvin där :)

2010-11-29 @ 15:04:20
URL: http://jagsomryttare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Vet att det här inlägget är väldigt gammalt men jag håller på med ett skolarbete och det hade varit jättekul om du kunde svara på några frågor om att ställa ut sin hamster:



Varför ställer du ut ditt/dina djur?



2. Hur förbereder du dig inför utställningen?



3. Vad är viktigt att tänka på inför utställningen?



4. Tycker du att utställningar i sig är viktiga?



5. Hur kommer det sig att du skaffat just detta djur?



6. Positivt/negativt med att ställa ut?



7. Har du ställt ut förut?



8. Din hamsters ras?



Maila till [email protected] :)

2012-02-16 @ 15:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0