I am a bad girl (7 november)

Jag är en dum flicka som inte skriver på min blogg! Men vet ni vad, varför ska jag skriva på min blogg för när jag ändå inte gjort något idag? Jag har haft en typisk söndag, suttit och gjort ingenting typ. fast kan berätta i detalj lite mer vad jag gjort iaf.
Jag sov länge idag, måste ju upp tidigt imorgon :( Jag låg och drog mig i sängen i typ en timme och sedan hittade jag en KP tidning under min säng som jag läste ett tag, sedan gick jag upp och satte på mig mysiga kläder och då var klockan nära ett, då åt jag lunch och satte mig sedan vid datan i någon timme och skrev på lite läxor. Sedan bestämde jag mig för att äntligen storstäda alla hamsterburarna, skura alla delar i buren, alla tillbehör till burarna och bestämma vilken hamster som skulle få vilken bur. Jag städade alltså tre burar och bestämde att Chilli skulle få lådan som är 70x40 cm stor för det är bäst när hon ska få ungar sedan



och Malaco skulle få den höga gallerburen med rör.



Jag inredde dem fint och gjorde skogar av grener som gick att klättra på och så gömde jag goda gobitar lite här och där i buren. Chilli utforskade allt i sin bur på en minut medans Malaco bara stod på ett ställe hur länge som helst och bara tittade tomt framför sig, jag undrar om han har något hjärnproblem för han är så slö hela tiden :O
Att städa burarna på riktigt tog mig 2 timmar sedan satt jag vid datan och gjorde ingenting :)

Sedan åt jag mat och nu ska jag ta ett bad och arbeta lite matte :P

Har visst inte kollat min statistik på ett par dagar, kanske ska göra det tror nog det bara är är 4 stycken som läser den eftersom jag aldrig bloggar ibland x) Och iblan dgör 100 hundra inlägg på en dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0