Idag (19 november)

Härligt med sista skoldagen i veckan, ellerhur ? ;)

Kolla vad roligt vi hade i stallet igår när Emma skötte Trixie ;)


HHAHAHA, påtal om det, idag är det Cirkus Möller :D halv tio på fyran ;)

Kan lägga upp lite bilder från idag i skolan ;)

GULLIG HÄST VA? det var en liten etta gluttare som ritade den bilden på mitt papper :)

Där är HON! Hon som ritade den fina hästen :) Mikaela :D

Kimberley sparkade en boll till Olle ;)

Kimberley

MYYYCKET ARBETE I ÅTTAN!

Suddig bild på mig :/

Allvarlig och duktig elev Alicia

Ericas söta och lilla rosa dator :)

Ettorna går förbi påväg till maten

KOLLA VAD MYCKET JAG HAR SKRIVIT PÅ MIN BOKRECENSSION!

Rickard leker med en boll :)

Bollen som alla lekte med :O

Ska väl ta och dra mer mit stallet snart, men det är så jobbigt att cykla på vintern :( Men har man bussfobi så har man..

TÄVLING

Nu ska jag ha en tävling på min blogg, jag ska ha en fototävling.

Gör såhär: Skicka 1 eller max två bilder till min email [email protected] på vad som helst, en hund, en häst, ett träd, en utsikt m.m. Obs! Du får inte skicka en pervers bild och du måste själv ha tagit bilden.

Pris: Den som vinner kommer jag länka på min blogg varje dag i en vecka och kolla in din blogg varje dag i en vecka och kommentera din blogg minst en gång per dag.

Tröstpris: Jag kommer lägga upp allas bilder på bloggen och länka till deras blogg under bilden och kolla in era bloggar.

LÅT TÄVLINGEN BÖRJA!

Skicka bild till [email protected]


Kommentarer
Postat av: m'

Var gärna med i min tävling på bloggen :)<3

2010-11-19 @ 14:54:03
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: m'

sv;



såg de nu, tack =)<3

2010-11-19 @ 14:57:25
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: elin

sv: Jag tycker att den är fiin! :)

2010-11-19 @ 17:01:08
URL: http://tyresotjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0