Idag (långt inlägg, 25 november)


Beredd på långt inlägg!

Det första jag tänkte göra är att svara på Malins kommentar:

pepparkakorna såg goda ut! ;)

sv;
jovisst, de kan jag göra, men problemet är att jag inte kan lägga upp filmer på min blogg för jag vet inte hur man gör xD men någonting kan jag säkert fixa ;)<3

Svar: Hehe, bilden på pepparkakorna var från google.. x) Haha :) Jag kan visa dig hur man lägger upp filmer på bloggen: 

Först lägger du upp en video på facebook eller youtube. När du lagt upp den letar du efter "bädda in"  På youtube eller facebook.
 


Tryck in på den och så kommer det upp en lång text, kopiera den och klistra in på ett nytt inlägg i din blogg som heter: "HTML" där uppe bredvid där man laddar upp bilder.

Tryck in på det och klistra in "bädda in" texten längst ner under alla konstiga siffror där :) Och woolah! En video som synd när man publicerar inlägget :)

Dagen

Idag åkte niorna och alla åttor från vår skola till stockholms mässan för att gå på gymnasie mässan ju, det var helt okej. Vi fick en massa broschyrer fråna alla möjliga gymnasium, allt från gymnasium i åre till i spanien, från teknik till naturvetenskap m.m. Fotade lita idag. Här är några bilder:

Erica gör konstig min :)

Söta Erica ;)

Försökte fota lite dolt inne i mässan, blev en dålig bild sedan tog minnet slut. hade glömt minneskortet hemma! :O Och mobilen dapmapade, vägrade radera :s

Jag och Cassandra :p

Nu kanske ni funderar på hur det gick att ta livmoderhalscancer sprutan. Gick bra jag varken grät eller svimmade, det gick fort och det gjorde inte ens ont! :D Vendela därimot svimmade av nästan så hon fick ligga kvar en stund :/ Kolla det lilla miniplåstret som man får varje gång man vaccinerar sig :P


Dagens bjudar bild på sig själv:

Jag i en tvättkorg!

Detta är min gråa katt som heter Sallad:

Söt, men bestämd

Hennes mamma blev överkörd när hon fortfarande diade, så hon är lite konstig och brukar suga på ens fingrar ibland :s


Sug, sug på Alicias finger Sallad :) (konstig mening ?)

Sämsta dagen i veckan är avklarad, bara tre dagar som är dem bästa denna vecka kvar då! :D

Stackare, nu har ni läst klart detta inlägg :( Om ni tyckte det var tråkigt så kan ni ju gå in på en superfin och bra blogg, nämligen http://jojjosspace.blogg.se hon som vann fototävlingen med denna bild:

Glöm inte att besöka
http://jojjosspace.blogg.se

Hejdå, bloggar igen senare ! :)

P.s. Blir pizza till middag! (pepperoni pizza)

Muums! Haha, jag förlänger alltid mina inlägg mer och och mer och mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0