Igår

Hann inte skriva ett inlägg igår men igår så red jag Chiko på förberedande hoppning, han var väldigt taggad och busig och i slutet så var jag ensam där uppe och han började göra sina kortgalopper när han studsar typ, och sedan stack han iväg över hela ridhuset och jag tappade både stigbyglar och tyglar, hehe och jag hade verkligen noll koll. Allt jag gjorde var väl bara att knipa mig fast på hästen och inte ramla av, han både bockade och sparkade bakut, hehe och allt jag gjorde var att hålla hårt i manen och så fick jag tag på en tygel med ena handen och försökte svänga, men tygeln var lite för lång, Chiko hade knappt någon koll heller hur han sprang för helt plötsligt kom han snett över en vit sockerbit, mocktunnan, grepen och jackor och det hoppade han ett jätte helikopter språng över, dem andra i gruppen sa att det såg ut som om han hoppade en meter, men jag tror inte det jag kommer faktiskt knappt ihåg något :O Men såhär hoppade han:

Rosa är där han hoppar 

Och sedan lyckades jag styra in i väggen, men oturligtsvis nog var det bakom Daisy som blev sur och gjorde en spark mot Chiko, fast han backade bara några steg då. ALLA trodde jag skulle ramla av, men jag lyckades hålla mig kvar på något väldigt knasigt vis, jag kanske har lärt mig sen Nonni som gjorde så i sin vardag, bra balansträning iaf ;)

Sedan skulle jag gå spökafton, en timme innan det började så sa dem att jag skulle vara spöke. Jag fick spela en misshandlad lillayster som låg i trappan och skulle försöka kravla mig upp och sedan ramla ner lite och sedan kravla och göra lite ljud, när barnen var i det andra rummet och när dem blev ivägskrämmda från det rummet ramla jag ner på dem blodig och dem skrek och blev så jävla rädda! Fast Linnea min systers grupp såg att det var jag så dem var bara tråkiga....
Såhär såg det ut i huset jag var i och skrämmde:

jag är den gröna figuren och vendela är den rosa och så var mamman (hon som spelade den som misshandlat oss) i mellan. orkar inte förklara hur allt gick till.....
Sådär såg jag ut iaf:

Jag är i mitten, Sanne åt höger och Fanny åt vänster :) Kolla mitt sår på halsen, det såg riktigt jävla äckligt ut i verkligheten! Det var sanne och fanny som sminkade mig ;)

Hm, mitt sår såg inte så bra ut där, men det var bra :P

Jag låg inte så, jag la mig bara i trappan och så fotade Sofia, låg på ett bättre och verkligare sätt ;) haha vad fail på min armbåge, det vita bara tar slut! x)

Nu ska jag tävla så måste gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0