is, frost, spruta (17 november)

Har anmält mig till hamsterutställningen nu, men för att jag inte är medlem i SVH än så kan jag bara ställa ut i PET-klass och där beömmer dem inte hur fin hamstern är utan hur tam och välskött den är :P Men ska försöka tjata på mamma att bli medlem i SVH och få ställa ut Bambi's New Yourk i åtminstone en till klass, troligen RAS-klass då kanske Bambi's New Yourk får en Cert :D

Han har ju väääldigt fin och jämn päls, bra form och allt, och hans pappa har fått jätte bra utställnings resultat 4 Cert!
Om jag blir medlem så vet jag ändå inte riktigt om jag vill ställa ut Chilli (Ella), hon har nalle njörns liknande ansikte och det ä gulligt men hon har lite ojämn päls, kan ju bero på att hon är REX ? Hon är ju sjukt tam som Bambi's New Yourk men jag kan bara ställe ut en hamster en gång utan att vara medlem i SVH :P


Kan ni inte tänka er att det är Malaco som är där? ;)

Jaja, nu måste jag fixa mig lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0