JAG ÄR EN BRA KOCKERSKA! (23 NOVEMBER)

Nu har jag lagt lite foodie (mat om någon undrar) till familjen :D Gick jätte bra ! Lagade en ganska avancerad maträtt, jag kan gissa att det är nu ni undrar vad det var för mat och dt vaaaaaar:

Usch tänker ni nu säkert, men det är Chili con carne och det ser ut så :) och det ä mums mums!

Har lagat maträtten förut så det gick mycket bra att laga det, och det smakade självklart bra, men det är ju därför jag har MVG i hemkunskap! Haha, nä jag skämta. Det var knappt någon sås och lite för lite kryddat, så jag kryddade på lite extra salt och chili krydda :)



En liten mini tävling nu. Jag kallar den för: Salt eller socker

Japp, ni ska gissa om det är socker eller salt på bilden :)

Första bilden:

1.
 

2.

Det var ganska enkla bilder, nu kommer nästa två bilder:

a.


b.



En av 1. och 2. är socker och en är salt och en av a. och b. är socker och den andra är salt :)

Nu ska jag gå och fota mina hamstrar, och så ska jag sköta om Bambie's New yourk ordentligt inför utställningen på lördag! Jag städade inte burarna eftersom mamma sa att jag intes kulle hinna, jag gör det imorn när jag har mer tid :)



Nu tänker jags kriva en sak till DIG! Japp du som läser detta, om du inte gillar hamstrar ska jag omvända dig så du tycker dem är söta iaf.. Kolla in dessa söta bilder..
Visad 56 ggr
Visad 21 ggr








Gissa vart hamstern är på nallen!



Visad 29 ggr
Gosedjur, gosedjur, hamster, gosedjur, gosedjur...






Vi hade dem 4 fä4rgerna ur Vanilj kullen :)



Vanilj


Kommentarer
Postat av: m'

jättefina bilder! :D



sv;



jo, använde den idag faktiskt :d HAHAHAH..

2010-11-23 @ 18:52:29
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

SV: tack och välkommen tillbaka :)

2010-11-23 @ 21:53:56
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0