Kom tvåa (14 november)

Hade ju Skrållan idag på hopptävlingen och jag kom femma! Ne, ni kan lite på rubriken jag kom tvåa!!! :D vet ni hur glad jag är? Min första MP hopptävling och jag kom tvåa av elva startande!! :O Och inte nog med det, jag fick dgens bästa tid! fast jag är inte nöjd med det, fick tiden 23,84 sekunder och den som fick dagens näst snabbaste tid var en tjej på privat häst (d-ponny) som fick 27 sekunder och resten fick över 30 sekunder, alla i min klass hade över 30 sekunder och så kommer jag med mina 23 sekunder, hur pinsamt är inte de? :O

Jag på Skrållan

Hon taggade till idag verkligen, men hade inte så mycket kontroll men lyckades rida rätt vägar och inga fel ;)
Sådär såg banan ut iaf:


Nästa vecka är det min första ponny cups match och den är i mälarhöjden, och detta är tillämpat till mina vänner som undrar: Min mamma är lagledare så hon skjutsar, och dem som vill får plats får åka med mig, Sanne och Sofia frågade och ni får ;)

(mobba inte min fina bil, jag vet att det ser ut som en sten eller något)

Sådär, då är det skola igen imorn :( Men piggar upp det med att spela "harpan" nu :D



Kommentarer
Postat av: sofia

Vafan är harpan för något? :o

2010-11-14 @ 19:42:23
URL: http://youngriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0