Lite kort om idag (16 november)

Svarar lite kort på kommentaren jag fick ganska fort av Sofia ;)

sofia om Önskelista (16 november):
Vaddå för saker..? Hemliga..? ;)

Svar: Jag vet inte riktigt, men om det blir akut att köpa saker till min hamsteruppfödning ex. hamsterbur, torrpellets, transportbur m.m. Och kläder kan ju inte familjen köpa ju :O Skulle ju bli katastrof ;) Ridlägerpengar, pengar att köpa sådant som man behöver bara, skor, kläder, ridsaker osv.


Jag koller på tok för mycket tv, alla dessa serier kollar jag på MINST en gång i veckan:

Simpsons
Family guy
How I met your mother
Böda sand
Svenska Hollywood fruar
Pensionärsjävlar
Ung och bortskämd
Weeds
Desperate housewives
Greys anatomy
Vampire diaries
Idol
Cirkus Möller
Paradise hotel

Ojdå.. Mer än vad jag tänkt mig men hälften av dem är ju bara i en halvtimme ;) Men det är ju inte bra ändå.. Och det är en del av dem programmen som egentligen inte är så underhållande program, men har man inget annat för sig någon dag är det ju bara att kolla vad vi har inspelat och kolla på det ;)

Föresten, kom och tänka på detta nu.. För några veckor sedan följde jag med till Botkyrka som hejaklack eftersom mitt lag hade match där, det är ju alltid musik i ridhuset och dem spelade "Paradise hotel" intro låten när man tävlade :O ? Strange


Jag gillar Lin bäst, eller hon är schysstast verkar det som ;) Den här nya tjejen som kom in igår är ju helt sjukt falsk ju :O Och har ni tänkt på att Jean Piere är med i både Paradise hotel och Ung och bortskämd :O

Idag var det kul i skolan, jag och Erica är klassrumsvärdar så vi bestämde vad vi skulle göra på rörelsen, vi bestämde oss för att ha dubbelfotboll eller vad det heter, när man är två och två (armkrok i varandra) och så är det som vanlig fotboll annars ;) jag var med Olle och han var galen. Som vanligt då förstås :) Sedan snåljobbade Olle och Rickard och skrev av mig på svenskan. Igen!

Idag lagade jag mat, och jag lagade någon kassler gryta med pasta (UÄÄÄW, HATAR KASSLER!!!!!) som mamma påstod var god, jag åt pasta med ketshup istället :D

Usch, visst ser det inte äckligt ut? :O

har läst jätte mycket på internet att dem brukar frysa ner vanlig barnmat (på burk) i sånna här behållare som man har is i och fylla dem med barnmaten och slägga in i frysen och ge en bit varje dag eftersom dem får i sig det dem ska då varje dag ;) Så jag fixade lite med det nyss, sr sjukt äckligt ut om jag får säga.....


Usch, usch


Föresten idag när jag och Linnea gick över busshållsplatsen för att gå hem tillsammans var det en i sjuan som gick osäkert fram till mig och Linnea och hade ögonkontakt med henne eller mig och det såg ut som han tänkte säga något men när han var precis framme vid oss vände han bara på sig och flackade med blicken,  skumt ? ;) Haha, Linnea hade också märkt det så han tänkte nog säga något men vägade inte, undrar jätte mycket vad det var :O

Gissar på att han tänkte säga något av detta:

- Hej, kan jag få ditt nummer?

-Fett lika ni är, är ni syskon? (lite otroligt att han skulle säga så)

-Kan jag få låna mobil och ringa ett samtal?

- Du har en fläck i ansiktet.

- Vill du ha en brun bulle som jag bakade hamms hos mig och kände att den skulle passa exakt dig Alicia Lindström i 8a på Tyresö skola just idag, men inte imorgon, snälla ät denna bulle idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag tror den sista, tror inte ni de? ;) x)

Är ensam hemma, hur nice är inte de? ;) FLYYYYYYYYYYYYYY LIKE A G-SIIIIIIIIIIIIIIIX

gOGOGOGO!

Fast nu kom pappa hem :( Har suttit och skrivit på detta inlägg i en timme nu, eller jag har u tagit pauser och ätit och så men det tog lång tid att göra ett meningslöst inlägg x)

Kommentarer
Postat av: sanne

Sv;



Jo jag vill allra helst ha Tella, men eftersom jag är för stor så skulle jag aldrig kunna ha bara henne ;) alltså så skulle jag vara tvungen att ha någon annan att rida och tävla på. Men tella är viktigast att bara HA om du fattar ;)

2010-11-16 @ 20:51:41
URL: http://youngriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0