Liute fler bilder och en video (15 november)

Lite fler bilder från igår, det är prisutdelningen :)


Vi står i ordning, först Elin som red Skrållan, sen kommer jag som också hade Skrållan och sedan kommer Fanny som hade Chiko :)

haha, jag är lite avundsjuk på Elins medelj x9 jag fick ju inge medelj eftersom dem hade slut på silvermedaljer :O

Jag ser lite sur ut pga att jag inte fick nån medelj x)

Lite gladare blev jag när jag fick läsa protokollet om hur jag red :D

Tjuvkikar på Fannys protokoll x) MOHAHAH

Alla är upptagna med sig själva :)

Prisutdelning för storhästarna :) Vet inte vad hon heter hon som vann men Emma (hon i mitten) vann och Magnus kom trea :P

Ärvarv ! :D


jag tävlar på Skrållan i söndags ;) Ser antagligen inte bra ut, och man ser ju inte exakt hur det såg ut som i verkligheten men ungefär så såg det ut :/

Kommentarer
Postat av: Sanne

STOLT FOTOGRAF!!! Glöm aldrig vem som tagit bilden ! :( <3

2010-11-16 @ 01:37:05
URL: http://youngriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0