Mälarhöjden, vinst och guldmedalj!

Är hemma från mälarhöjden nu!

Dem hade ett sjuuuuuuukt litet ridhus! Typ en fjärdedel av vårat ridhus :O


Jag fick en skäck som hette Tekla, den fick Sanne förra året :)
r
Tekla

Hon var hur mysig som helst att rida! Hon var kraftig och jag gillar inte att rida kraftiga hästar men hon var annorluna, mycket rolig! Jag trodde hon skulle vara seg, men det gick att öka jätte mycket på henne och minska tempot också med små hjälper :) Och så böjde hon på nacken utan att man knappast gjorde något, eller rättare sagt jag gjorde ingenting ibland och hon böjde på nacken i flera minutrar :O Hon var väldigt trygg och hoppade allt, hon var väldigt bussig men kunde bli lite framtung. Men hon hade aldrig en idé på att tvärstanna eller något sådant :) Här är videon när jag hoppar henne, kom nolla:


Hehe, lite dålig kvalité och så hittade inte Sofia zoomen x)

Tog en bild ur filmen, den blev väääldigt suddig och dålig...

Sanne fick en häst som hette Felix, jätte söt liten häst och hon kom nolla på den med:

Felix

Och Hanna fick en svår häst som tvärstannade med mälarhöjden ryttaren så hon ramlade av men Hanna red den jätte bra och gick nolla med den :)

Beauty hette den :)

Gulliga Tekla, blev kär i hästen ;) den hade tydligen tävlat i allsvenskan :O :)


Deras gamla stall :)

En häst i deras stall :)

En till random häst i deras stall :p

Vi vann denna tävling, och vet ni vad? Ideal tiden var 54,3 sekunder och jag fick 54,3 sekunder! Så jag fick guldmedalj ! :D Hur nöjd som helst !

Men sorgligt nog så var det en tjej i mälarhöjdens stockholms cups lag som ramlade av på huvudet så ambulans var tvungen att komma, så vårat stockholmscups lag fick inte ens sitta upp på hästarna.. men dem ska förflytta matchen till en annan gång :)


Ambulansen kom :(

Nöjd med dagen iaf :)

För att jag inte ska glömma bort det så är dessa med i min fototävling hittils:

*Malin
*Jessica
*Viktor
*Nicole
*Alexandra
*Carolin
* Erica
*Moa
*Sofia

Och så ska Sanne och Sofia anmäla sig snart :)

Så kommer bli minst 10 deltagare i fototävlingen ;) (om jag glömt någon, hojta till!)

Vet ni vad? Nyss hade jag rekord på hur många som var inne på fb chatten, HUNDRA STCYKEN EXAKT!



Hehe :) Har suttit med detta inlägg i mer än en timme, så det var ju ett litet tag sedan :)

Jag startade en undersökning på djurasidan zoonen.com innan jag åkte till stallet, frågade vilken färg alla hade på din hamster. Såhär har alla svarat hittils:


Många har creme som jag :D

Nu ska jag väl duscha och sedan gå lägga mig, är trött efter idag :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till guldmedaljen Alicia! :)

2010-11-21 @ 21:39:55
URL: http://jojjosspace.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis till guldmedaljen och vinsten :)

2010-11-21 @ 21:40:41
URL: http://jojjosspace.blogg.se/
Postat av: Studiobootleg - Bäst och nyast musik!

Trevlig blogg!



Vill du ta del av den hetaste och den nyaste musiken före alla andra? gå då in på studiobootleg.com där lägger jag upp den senaste musiken som inte kommit till radio än, lägger upp all slags musik så kika in! :)

2010-11-21 @ 22:25:16
URL: http://studiobootleg.com
Postat av: m'

grattis :d<3

2010-11-22 @ 06:45:37
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: LISA

mobba inte vårat ridhus, vi vet redan att det är litet och sunkigt :p haha det är jag som har tävlat tekla i allsvenskan xD



sv: åhh vad roligt! :D kul att du gillade henne :) förut var hon typ skitseg men jag har fått upp farten lite på henne x) kul att du fick medalj oxå! :)

2010-11-22 @ 15:32:59
URL: http://heejlisa.blogg.se/
Postat av: LISA

juste, skulle säga att beauty är typ jättesnäll så jag undrar vad som hände med mrs ryttaren :S hon brukar typ aldrig stanna...? det var lite konstigt x)

2010-11-22 @ 15:37:50
URL: http://heejlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0