Ny header

Eftersom detta inte bara är en hästblogg så kanske man luras lite av att det bara är hästbilder på headern, så nu har jag bytt header! Ingen komplicerad header direkt, gjorde den själv på någon minut bara i åaint, photo shop och office word picture manager tror jag det heter :)
Bilder på när jag var liten, mina hamstrar, lite hästbilder, när jag åker pulka osv ;)


Om jag hittar någon som gör riktigt fina headers och som skulle kunna tänka sig göra en header åt  då skulle jag gärna tacka ja, så känner ni någon så .. pling pling i mobilen min 0720144759 haha, nä men kommentera eller mejla [email protected]

Åh gud har glömt länka till Johannas blogg!
Tjejen som vann fototävlingen gå in på hennes braiga blogg http://jojjosspace.blogg.se :)

Det finns en del som tycker jag har fina tänder (säger ej att jag tycker det), men faktiskt så var mina mjölktänder riktigt fula! Hade en stor glugg också :O

Det var mina tänder när jag var lite mindre, mjölktänder ;)
Kolla denna bild från när jag var på skansen för ett tag sedan:

Björnen kollar lite konstigt på mig :O

Spot och jag i våras :) <3

Tisdag imorn :O En dag närmare lördag ;) Fast jag vet inte vad jag ska göra på lördag, fast det är ju ändå helg då ;)

När jag var liten kallade mormor mig för sparrisen eftersom hon tyckte att jag var så smal och späd


Min lillasyster kallade mig för stickan eftersom jag var smal som en sticka och en riktig retsticka!


Är inte mjölk bara för gott? Bara den inte är för kall, den är mjuk och vit och söt! Det smakar riktigt gott ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0