Så duktig jag är (24 november)

Jag är hemskt duktig, har nu städat båda hamsterburarna och plockat ur och i diskmaskinen! Kan ju inte annat än att vara stolt över att ha gjort sådant som inte är så speciellt x)


Jaja..

Idag på hemkusnkapen så letade jag coh Erica efter dataor på hela skolan, alla var upptagna så då gick vi hem migg istället :)
Vår glasklocka i klassrummet har gått sönder i några glasdelar, och på spanskan satt två killar *host* agge och jocke och skärde sig själva på ARMEN MED HJÄLP AV GLASBITARNA! Hur konstigt är inte de? :s dem började ju blöda och allt..
Nu ska jag busa i snön med Erica :D Hon vill åka längdskidor, jag vill åka pulka. Så vi får se hur det blir ;)

Världens bästa uppfinning !

Längdskidor är också ganska kul :)

Längtar till skolan ska till romme ! :D
Fast jag suger på slalom, men jag äger på att åka störtlopp med raka ben!


Jag har åkt slalom två gånger i hela mitt liv, jag är inte bra men jag har lyckats åka i röd backe iaf x)

Är hungrig, ska nog äta något :) Vågar jag sno en pytte liten lusse bulle ? :D ja det gör jag.. tjyyy på er nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0