Slask, spökafton (9 november)


För er som ej förstått detta, min blogg består inte bara av hästgrejer, den har ett hästnamn men består av mycket mer saker än hästar! Nu när jag bara rider två dagar i veckan :(


Vaknade och var förberedd på 2 dm snö, vaknade och det var storm men det duggade bara. Fast sedan bröt det ut, ej mysigt!

Kändes skönt att veta att jag skulle slippa rida Nonni i detta väder :)


(inte nonni)

Jag vill inte gå med Olle och Rickard på spökafton, man vet ju aldrig med dem, dem kanske avbokar sekunden innan och jag vill mycket hellre gå med Erica! Så ska gå med henne ;) och Ida kanske ska med :P

Idag var jag med Erica, jätte glad att hon är hemma från spanien! Så hon hängde med hem för att se min nya hamster malaco :) Gulleplutten :)  Och så ändrade vi hemsidan lite, nu går det att kommentera i våran gästbok :) Så gör det och skriv vad du tycker om våran hemsida! www.goldenhamsters.se

Idag är det redan tisdag, gick bra i skolan :)  Ska se på lite tv serier som är på femman, om jag får in femman även fast detta väder ? :O

Ska rida Mh imorgon och så tar mamma hnm på fredag, och så är det äntligen ridning igen på lördag! Det blir förberedande hoppning, har ingen aning om vem jag ska ha då, möjligts möjligtsvis Chiko, var honom jag hade sist på lektion. Vi har Maria och hon gillar att sätta mig på Mine, men nu har ju Mine blivit avlivad :( :( :( :(

Stackare :(


Så jag kanske får Globus? Men skulle inte se det som en dålig grej eftersom det är en häst man får arbeta på ordentligt, man måste rida tufft för att få honom framåt :P Man får rida när man rider på honom verkligen!


Hm, imrogon är det hemkunskap, Erica och jag ska göra ett arbete om Spannmålsprodukter :P

(det längst ner är spannmålsprodukter)

Pappa har sagt att jag ska få en Ipad, fast man vet aldrig med honom :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0