Statistiken stiger (30 november)

Ihh! Imorgon är det den 1 december, och vad betyder det?

Svar: Man får äta den första chokladen ur julkalendern!

Hehe, ja jag äter sådant fortfarande.. Men det är ju så sjuukt goda chokladbitar i dem, ellerhur? :D

Okej den här bilden var kanske mer reklam än choklad..

Min statistik har ökat som fan dem sista dagarna, vart kommer alla nya bloggläsare ifrån?

Ser ni? rejält många fler, och jag har inte ens gjort något :O Någon som vet vad som hänt? Länkat min blogg någonstans? Kommentera och skriv gärna :)

Idag är det snö och skola = snöbollskrig. Men jag vill inte leka snöbollskrig eftersom jag alltid blir mulad :O Så tänker nog gömma mig i skolan :O :O



Se min planering för veckan här:

Tisdag: Plugga inför SO provet på torsdag, plugga matte
Onsdag: Samma som på tisdagen, kanske åka pulka
Tordsdag: Plugga på engelska glosorna, åka till stallet
Fredag: Åka till stallet och hjälpa till på grunkursen, rida MH (han e frisk nu)
Lördag: Rida
Söndag: Inget inbokat, kanske plugga

Fy för en tråkig vecka, har typ inget inplanerat ju! :O MÅste plugga typ skitmycket, har en miljon prov v.48 och 49!

Just nu äter jag en macka med messmör, det är sött gult och mjukt :) 
 
U'äääch, nyss åt jag en bit som smakade mögel! :O Usch vad äckligt, jag slänger mackan..

Usch, mööööögel som vi i min familj säger och inte mögell ... (uttalet alltså)

Varför samlas all snö på marken och inte i backarna? Nu måste jag fixa mig inför skolan, jag kan inte gå i pyjamas dit, då skulle nog folk undra...

Aw så söta.. Bananer i pyjamas, dem fånger björnar små, bananer i pyjamas dem nanananannanaaaaaa..



Sött sött :)

Godag och hejdå! Skriver mer sedan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0