Tips (7 november)

Hej!
Vill ni veta hur jag enklast får mitt hår att naturligt bli lockigt utan att göra en fläta eller en knopp?
* Duschar så håret blir vått

* Spayar på plattongsspray som blir lite som hårspray men bara pyttelitet

(det sprayet använder jag, det är skitbra!)
* Går och lägger mig när håret är blött i sängen och försöker sova



Dagen därpå är mitt hår lockigt och om jag plattar till luggen och puffar upp håret en aning ser det faktiskt okej ut även fast det är lockigt :)


Nu har jag... Noppat ögonbrynen! Haha, jag har inte gjort det sedan inna sommarlovet, gjorde ingen speciell form utan tog ett strå där och där och jag brukar börja blöda när jag noppar, det gjorde det idag och det brukar det göra när jag noppar, skumt skumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0