Tjobido (30 november)

Första chokladbiten äts av mig imorgon och så börjar julkalendern imorn ;) Jag ska försöka följa denna julkalander, den verkar bra ;) Den bästa julkalendern hittils var nog: En riktig jul

Den var kulig :)

Den med håkan bråkan var också bra :)



Det var en fotograf som såg ett par gepard hanar vara ute och gå och så kom det ett par gående gaseller gående bredvid och en gepard hane välte en en gasell och fotografen tog dessa otroliga bilder:




Sedan hade geparderna bara gått iväg utan att äta upp gasellen!

Det trodde man inte om rovdjur :O

Nu pluggar jag SO, går halft bra.. tar pauser ibland och sitter vid datan, emn det blir för länge vid datan :O Typ en och en halv timme och en halvtimmes pluggande ;) Perfekt!

Nu lyssnar jag på en massa jullåtar! Mysigt, har ätit en lusse bulle också ;)


Vill baka lussebullar och åka pulka, men måste ju plugga tills sovdags :( Varför ska man ha mycket prov som lärarna ska sätta betyg på nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0