Träningsvärk (23 november)

Aj,aj.. Har en hemsk träningsvärk från fysträningen på irotten igår :( Fast jag är nog inte den enda som har träningsvärk :/
Det var två stycken i 20 årsåldern som skulle ha lektion för oss eftersom dem utbildade sig för att bli idrottslärare, deras pass var jobbigt! Och vet ni vad? En av ärarna var en tjej och när hon skulle visa dem olika styrke/stretchnings övningarna var det några killar i nian som inte var med och filmade henne när hon gjorde alla övningarna...

Hihi, galet :)

JAG ÅT MIN FÖRSTA LUSSEBULLE FÖR DENNA TERMIN IGÅR!!!!

Är det bara jag som tycker att lussebullar ska vara hembakade och sådär varma och mysiga inuti och smaka jätte mycket sffran? Så är en riktig lussebulle för mig! Inte en lussebulle från affären..
¨
Russninen är fina, men jag tar alltid bort dem :)


Linnea och jag gjorde en vanlig plåt med lussebullar, den andra plåten blev en galen plåt med ormar, russinbollar (en boll inproppad med russin), katter, snurridurrer...

Åh, nu vill jag ha en lussebulle!


Den som är bakom ormen är en säl om någon undrar, det är jag som gjort den x)

Kanske ska sno en, bara en ?

Jag tar länkningen till Johanna lite senare, annars puttas detta inlägg ner och mer ner hela tiden av dem andra som kommer under dagen :)

Har pyttelite ont i halsen, hoppas det är sånt som går över under dagen..

Jag följde med Erica hem igår så tvättade inte hamsterburarna idag, så jag gör det idag istället så det är väl det enda planerade för idag :) Ne juste! Idag är det... I form med Anna Anka kl 20:00 på trean! Och Jenny ska vara med, hon brukade vara dressyr domare på vår ridskola förut och så har hon ridit där :O Tv3 kom till ridskolan och filmade lite förut och Vendela skulle vara skrivare så hon kommer typ med ;)

Ond männsika..

Jaja, ska väl *gäsp* förbereda mig inför skolan...



Kommentarer
Postat av: m'

sv;



hahah, ah ja kommer ihåg det! De var fett läskigt ju när hon bara MALIN, KAN DU KOMMA?



Han går lite lågt bara, men det är ju bra för ryggmusklerna ;)<3

2010-11-23 @ 11:12:13
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0