Trött (25 november)

Är lite trött så blir ett jätte snabbt inlägg sedan går jag och lägger mig :)

Viktigt! Det är inte så enkelt som man tror att färga någon annans hår! Jag skulle färga Vendelas, det var mycket teknik i det och mycket hjärna behövdes!

Nu känns det som om jag har träningvärk i armen efter sprutan, inte så farligt faktiskt :)

Det jag försöker med denna blogg är att inte skriva så deprimerande saker på bloggen, ointressant för läsare, för mycket av en och samma sak (okej lite mycket om hamstrar ibland då, men försöker), att skriva långa tråkiga inlägg utan bilder ska man inte göra, lyssna på sina läsare och hjälpa dem, inte hacka ner på någon, inte hänga ut någon, variera inläggen, verka litt smått galen. Dem allra roligaste bloggarna är dem som är skrivna av lite galna personer ex, Kissie... Även om man inte är så galen kan man ju alltid skriva på ett galet sätt :) Jag försöker att vara galen och det som står ovanför :) Jag hoppas det är bra, och att jag snart lyckas med det!


Jaja, nu ska jag soova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0