Ulrik again

Jag fick ju inte vara med i tävlingen igår för att jag inte hade underskrift, så jag tog med mig pappret hem fick det underskrivet och nu ska jag ta med det till det stället där samma sak är igen, Br gallerian. Jag gissar på att det är vid T-centralen för det finns en byggnad som heter Gallerian där och så finns det en br affär där. Jag och Sanne åker iaf dit för tt lämna pappret och kanske ta med en till autograf och kanske ett foto också ;)

Hihi :)

Nu måste jag fixa till mig, det stänger halv tre :O Sanne påstod att han skulle sjunga idag oxå :O :O

Vet ni inte vem Ulrik är (som jag inte visste för inte länge sedan) så var det han som vann lilla melodifestivalen 2009 med denna låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0