Ulrik, Ulrik och så va? (5 oktober)

Haaaaaaaalojsan !

Är lite småsur, det är en stalltjej som lagt upp en bild på Spot och skrivit: Varför är du så ond Spot?

Blev jävligt förbannad över det och skrev: Vadå ond? Det är väl inte hans fel att han blivit misshandlad på sitt förra ställe och har svårt att lita på folk igen?

Jaja fram med goda nyheter:

Vi bestämde oss för att ta bussen till Sickla som gick klockan ett, men Sanne missade den och bara Sofia, jag och Fanny åkte till Sickla och kollade på lite kläder, hästsaker och så. När klockan blev två och det skulle börja gick vi till "Lekia" där det skulle vara och Nickelodeon hade ställt upp lite saker, men ingen Ulrik.. Det var en plastgitarr som ett barn stod och mimade med inför en Nickelodeon kamera.. Vi blev väldigt bevikna och gick för att ta en fika då kom Sanne och hon åt en fika med oss på donken.
Sedan gick vi tillbaka till Lekia och då ställde vi oss för att titta lite igen, och så tog det ett tag innan vi märkte att Ulrik stod bredvid oss med sin manager :/ Många gick fram för att få autograf och krama honom, men vi var fega... Sedan ville en tjej från Nickelodeon tvinga oss att va med i tävling, såhär går det till: Man har en plastgittar, om man rör vid den så börjar en låt spelas, man ska vifta lite med den och låtsas vara en super stjärna. Sedan väljer Nickelodeon ut 24 stycken av dem, en kommer visas på tv varje dag ända till julafton. Men problemet var bara, det var bara dem som var max åtta år som hade sjungt hittils...
Vi sa nej då och tjejen tvingade oss då att gå fram till Ulrik och så fick alla en varsin autograf :)

Sedan tog vi ett foto med honom, fast Fanny fotade så hon var inte med på bild :(

Sedan för att sanne är den som älskar honom så fick hon vara ensam på kort med honom :) :)

Sedan efter det så vet jag inte hur det gick till men vips så hade jag en rosa peruk på mig och jag stod med en gitarr i handen och blev filmad och låtsades vara en rockstjärna när en massa människor kollade på och skrattade :S Jag var fett cool, rockade loss och Sanne och Fanny påstår att Ulrik nickade med huvudet i takt och skrattade. Men alla tyckte jag var asbra iaf och jag fick inte vara med i tävlingen för jag hade ingen målsman med mig som kunde skriva under :( Fast sedan fick jag med mig pappret hem för att mamma ska skriva under det och så ska vi tillbaka dit imorgon och få en till autograf och foto med Ulrik och lämna pappret :D

Det var skojsig dag :)


(föresten, sanne var olydig igår och SATT INNE I TELLAS SPILTA NÄR TELLA VAR INNEEEEEE!!!!!!!!) x)



Det var allt för nu :) ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0