Vad jag köpte på anexet (29 november)

Jag hade inga pengar, men fick 300 av mamma att köpa presenter och något till mig för. Eller, jag gick med mamma och valde ut saker som jag ville ha och då köpte hon det i julklapp till mig! :D Köpte bara en sak av dem 300 kronorna till mig själv.

Detta bad jag mamma köpa åt mig, eller som jag köpte eller som jag bad mamma köpa som jag skulle ge som present till någon

Ett dressyr spö med rätt vikt, inte för lätt inte för tungt :)

Lite närmare bild på dressyr spöet :)

Varma och rejäla sockor för vintern, ska ge ett par till Linnea och Vendela och ett till mig :) mamma köpte det

Fler ridstrumpor till mig och mina syskon :)

Och så en softshell jacka som jag kan rida i :)

Ett par vita handskar köpte jag till mig själv, inte sånna här dåliga tyg handskar utan lite bätte :) Köpte dem för dem 300 kronorna jag fick ;)

Har ett par sånna handskar redan, har tappat bort dem och jag behöver sommarhandskar att rida i och dem är ganska sköna och bra och billiga ;)

Och för att min mamma var så snäll så ska hon ju få en present av mig, den köpte jag för dem 300 kronorna :) Ni får inte säga detta till henne, hon vet inte vad hon ska få :O

Kolla vilket fint shabrak Vendela köpte till MH! Det står till och med MH där! Eller märket hette det, förtkortning för Modern Horse :)

Mamma köpte ett täcke till Zingo, som tyvärr var LITE för stort... :(

Mamma köpte saker för 2000 igår! Fast det är ju rätt så billigt där, så varför inte köpa framtidgrejer som ett täcke till MH och lite annat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0