1 timme tidigare för plugg!

OMG
Jag är ju värsta pluggisen ju, jag gick upp en kvsrt tidigare för att finslipa SO att jag är helt klar, men jg kom nu på att jag börjar kvart i 9 idag så nu måste jag sitta i en timme och plugga innan klockan är kvart i 8 ! :O
Jaja, kmr nog få dem flesta rätt på SO :) Kan väl satsa på att få alla rätt x)

Ridning idag! :) Funderar på vad jag ska göra, jag kmr ju rida tidigt idag och jag vet inte om jag ska ta in hästarna efter. Det bir ju så tidigt för dem att gå in men tänk om ingen tar in dem sen om jag inte tar in dem? Jaja, det ä väl inget jätte problem får väl bara skicka iväg ett sms till Gustav och säga det.

Nu plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0