(12 oktober)

Har nyss ridit Nonni. Det gick väl okej, det är ju bara så... Långtråkigt att rida heeeela tiden på utevolten, längtar tills Karenina blir frisk :(
har nu skrivit ett långt mejl till Bea om Nonni. Mamma undrade om jag ville rida ut med henne (hon rider MH jag rider Nonni) på torsdag, men ville höra med Bea hur hon var med henne första gångerna hon rred ut. Hon kanske var likadan men slutade efter ett par veckor. Så nu funderar jag lite över det, rida på skogsstigar. det är lugnt och mysigt, hon borde ju vara snällare där. Fast är rädd att hon skulle börja skena där, och det skulle ju vara lite läskigt i skogen :O

Inte världens bästa välgjorda bild, men den är mer lite kul än seriös :D

Visst vore det inte perfekt att använda en KSSS tröja när jag ska sälja korv på båtklubben (för er som inte vet så står KSSS för Kungliga Svenska Seglar Sällskapet) Skulle var lite skoj iaf :)

 

Nu ska jag ta ett bad och mjukna upp musklerna lite :D Under badet ska jag plugga spanska, fast det är mest repetition på vad vi gjort så jag kan det mesta redan! :D Ibland lönar det sig att hålla sig vaken på lektionerna x)

 

Och på torsdag ska inte Vendela ha lektion på mig utan mamma, eller uteritt med mamma. Vendela har lektion för mig nästa vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0