(22 oktober)

Igår red jag Nonni, och det var satans svinkallt! Var ju minus ute :O Fast kunde bara rida i 30-40 minuter sedan var jag tvungen att kasta av hennes akarna och borsta av henne fort få på hennes natttäcker ta in Karenina från hagen och sticka till nästa stall och rida Snow berry.
Nonni ledde jag ju i tisdags och hon vilade i förrigår, så hon var lite pigg i början och i galoppen annars var hon jätte mjuk! Försökte rida så som Claudia sagt ¨t mig att rida, använde tipsen. Gick bra, hon gick bra i både varven förutom i gloppen. Hann inte, hon ville bara sticka i galoppen :O Och så ville jag inte rida så mkt i galopp för hon hade ju vaccinerats i måndags.
Nu ska jag göra matsäck till Naturhistoriska muséet.

Jag gick upp liter tidigare och duschade sen när jag duschat såg jag att klockan bara var sex, hatar när jag bara går upp och struntar i att kolla i klockan -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0