(9 oktober)


Kul grej från facebook.
Jag heter: Alicia |Jag vill: Aldrig döda fisken när jag fiskar | Jag har: Aldrig varma händer | Jag är rädd för: Alla sprutor | Jag är inte: Advokat | Jag sjunger: Absolut inte i duschen | Jag är: Awesome | Ett djur som jag påminner om är: Apa| Modersmål: Alltid vara tillgänglig | Jag älskar: Alla goda godisar|Kopiera... detta till din status och svara på frågorna med ord som börjar på första bokstaven i ditt namn.

Jag skriver om hur det gick att rida igår, och lite bilder när jag har tid jag har bråttom börjar om en halvtimme och har inte ätit eller satt på mig kläder än!'

Stressar alltid, idag är det matte prov och eng. Har bara tränat eng!

Tänk om man vore som skalman :)

Jag fick vg igår på engelska, är väl helt okej men Erica fick vg + så jag kunde väl ha gjort det bättree :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0