Alicia här (30 oktober)

Hejsan hoppsan!

Imorgon är det dressyr tävling och mina önskemål på hästar är följande:

1. Dingo

2. Skrållan

3. Daisy

Fast spelar inte så mycket roll om jag kommer placerad, vill bara ha bedömt hur jag rider.

Igår red jag ut på My hamilton med Sofia (hon gick till fots) och det var väl mysigt, red lite på utevolten och Bea var också där och red på Nonni :) :)

hehe, en bild från första gången jag red red ut på My hamilton på riktigt, Erica följde med och fotade med sin skit braiga systemkamera ! :D

Hon som skulle ta med sig hem min hamster var jääätte schysst så hon levererade hem hamstern hem till mig, hamstern han var väldigt tjock och inte alls lik Keeper. Väldigt söt!

Mina föräldrar var på kryssning så det var FF hemma hos mig, Sofia sover över hos mig då :D Vi såg The Shining som typ alla barns mammor tycker är den läskigaste film någonsin! Fast den var ju knappt läskig, den var överskattad :)

Heeejdå, nu ska vi fixa inför dressyr tävlingen imorgon då :) Byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0